Nije tajna da se u samom temelju interneta nalaze smešni i manje smešni mimovi, pa ne iznenađuje da se i Facebook interesuje za ovaj format.
Internet mim (engl. meme) je viralni sadržaj koji se od korisnika do korisnika širi putem interneta. Najčešće se javlja u obliku slike sa dodatim tekstom, ali može biti i u obliku video-klipa, reči ili fraze. Mim je uglavnom zasnovan na jednom šablonu, konceptu, koga korisnik prema svom ličnom nahođenju menja i prosleđuje dalje, ne remeteći osnovnu strukturu i prepoznatljivost. Može preneti bilo kakvu poruku, ironičnu ili sarkastičnu, i može predstavljati parodiju, šalu ili imati oblik društvene, političke ili bilo kakve druge kritike. Veoma velika fleksibilnost omogućava da iz izvorne forme može nastati na desetine hiljada varijacija.
Facebook je bez mnogo buke lansirao aplikaciju za kreiranje mimova, koja je ponela ime Whale, pa korisnici na nju mogu da otpremaju sopstvene fotografije, ili da biraju one koje se već nalaze u galeriji, te im dodaju tekst, emotikone i filtere u nadi da će kreacije postati viralne. Iza aplikacije stoji NPE tim (New Product Experimentation) koji je sastavljen kako bi radio na eksperimentalnim Facebook aplikacijama, i koji je već kreirao aplikacije kao što je Bump – čet koji potpunim strancima omogućava da se povezuju uz pomoć jednostavnih pitanja.