Тимочка КрајинаЗајечарЗајечар добио урбани врт у оквиру пројекта „Никло као ја“

Зајечар добио урбани врт у оквиру пројекта „Никло као ја“

У оквиру пројекта „Никло као ја“, компанија А1 Србија наставља са садњом урбаних вртова, чинећи градове зеленијим и отпорнијим на климатске промене. Зајечар је ове године постао један од нових 10 градова у Србији који ће добити урбани врт – медитерански сукулентни врт, осмишљен као мирна оаза смештена уз прометну улицу у срцу града.

Медитерански сукулентни врт доноси упечатљив пејзаж у којем доминирају биљке меснатих листова и скулптуралних форми. Дизајн врта заснован је на једноставним, чистим линијама које истичу лепоту сваке биљке, без преоптерећења простора. Врт је прилагођен сунчаним теренима и сувим условима, што омогућава биљкама да опстану у свим условима, пружајући лакоћу управљања и одрживост. Игра светлости на површинама биљака током дана ствара динамичан призор, додајући простору живост и визуелну дубину.

„Медитерански сукулентни врт у Зајечару уноси природан склад у ужурбано урбано окружење, позивајући пролазнике да застану и пронађу мир у природи. Овај дизајн, отпоран на сушне услове, истовремено доприноси естетици града и подржава очување природних ресурса,“ изјавио је Владимир Милутиновић, пејзажни архитекта и сарадник UG Ekonaut.

Прошле године у оквиру пројекта „Никло као ја“ засађено је десет урбаних вртова у Београду, Новом Саду, Нишу, Чачку, Бечеју, Крагујевцу, Новом Пазару, Суботици, Сомбору и Смедереву. Ове године планирана је садња нових десет, укључујући и врт у Зајечару, чиме А1 Србија наставља своју мисију ширења зелених површина и унапређења квалитета живота у урбаним срединама.

А1 Србија кроз своју ESG стратегију континуирано улаже у постизање дугорочних циљева у области одрживости. Овај приступ не обухвата само пројекте деловања на климатске ризике и заштиту биодиверзитета, као што је „Никло као ја“, већ укључује и дугорочне планове декарбонизације, повећања удела одрживе енергије из сопствене производње, повећања енергетске ефикасности у пословним операцијама и поштовање принципа циркуларне економије.

Као водећи прозјумер у сектору телекомуникација, А1 је до сада поставио близу 6.000 соларних панела на 330 локација, што је еквивалент годишњој потрошњи електричне енергије више од 750 домаћинстава. Инвестиције у OIE су део стратешког опредељења компаније и циља постављеног на нивоу целе А1 Групе, који се односи на постизање климатске неутралности до краја 2030.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,856ПратилацаЛајкуј
4,547ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб