VestiGeneracija Z ne koristi Facebook, prešli su na Instagram i YouTube

Generacija Z ne koristi Facebook, prešli su na Instagram i YouTube

Tinejdžeri sede na klupi i dopisuju se preko mobilnih telefona
Foto: Shutterstock, ilustracija

Business Insider sproveo je istraživanje o preferencijama Generacije Z što se tiče nekih od aktuelnih društvenih mreža na tržištu.

Termin Generacija Z odnosi se na osobe koje su rođene u razdoblju od 1995. do 2010. godine, a istraživanje se odnosi na tu uzrasnu grupu u SAD-u, dakle na američke građane od 13 do 21 godine života (1884 ispitanika).

Jedno od pitanja u istraživanju ticalo se društvenih mreža koje su ispitanici koristili ali više ne koriste. Oko 30% ispitanika izjavilo da je ranije koristilo ali više ne koristi još uvek najpopularniju svetsku društvenu mrežu Facebook.

Kanadsku aplikaciju za razmenu poruka Kik Messenger više ne koristi 29,7% ispitanika, dok Skype više ne koristi 24,6% ispitanika. Mikrobloging platformu Twitter više ne koristi 21% ispitanika, a 20,3% korisnika više ne koristi ni Instagram.

S druge strane 69,59% ispitanika redovno koristi upravo Instagram, dok se na drugom mestu nalazi YouTube kojeg redovno koristi 62,48% ispitanika. Na trećem mestu je Snapchat sa udelom od 51,31%, a na četvrtom Facebook sa udelom od 34,19%.

 

Izvor:itvesti.info

Svi mediji koji preuzmu tekst, fotografije ili video, dužni su da navedu izvor – Timočka (timocka.rs). Ukoliko preuzimaju kompletan tekst i fotografije, veći deo teksta, ili je preneta integralna vest, u obavezi su da navedu izvor i postave link ka toj vesti.

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

Društvene mreže

24,195PratilacaLajkuj
4,189PratilacaZaprati
1,251PratilacaZaprati
222PratilacaBaci sub