U cilju što bržeg rešavanja problema građana Zaječara, a u okviru delatnosti koje Javno komunalno preduzeće „Timok – održavanje” obavlja, na sajtu preduzeća nalazi se obrazac za prijavu problema, koji će, nakon dospeća, biti prosleđen određenoj jedinici preduzeća, koja će dalje razmatrati rešavanje prijavljenog problema.
„Podsećamo građane Zaječara da sve komunalne probleme koji su u našoj nadležnosti, mogu da prijave i elektronskim putem. Na početnoj strani sajta preduzeća nalazi se obrazac za prijavu problema, koji je neophodno popuniti, a nakon dospeća, biće prosleđen jedinici preduzeća u čijoj nadležnosti je prijavljeni problem. Jedinica će prijavu dalje razmatrati i dati na realizaciju. Prijava problema elektronskim putem doprinosi jednostavnijoj proceduri prijave, ali i poboljšanju dostupnosti javnog preduzeća građanima Zaječara”, istakao je Vice Lalić, v.d. direktora tog preduzeća.
„Građane samo molimo za strpljenje jer ne možemo u isto vreme da rešimo sve probleme, ali svaka prijava koja je u našoj nadležnosti, biće uzeta na razmatranje i rešena u što kraćem roku”, dodao je Lalić.
Dnevno se u JKP „Timok – održavanje” evidentira oko 10 prijava građana, kako putem mejla, tako i putem telefona 019/430-660.