ПромоУСПЕШНО ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЗАЈЕЧАРСКОГ ПИВА „Заједно доприносимо унапређењу рада културно-уметничких друштава и...

УСПЕШНО ЗАВРШЕНА АКЦИЈА ЗАЈЕЧАРСКОГ ПИВА „Заједно доприносимо унапређењу рада културно-уметничких друштава и очувању традиције југоистока Србије”

Успешно завршена акција Зајечарског пива „Заједно доприносимо унапређењу рада културно-уметничких друштава и очувању традиције југоистока Србије”

Захваљујући успешној акцији Зајечарског пива „Заједно за културно-уметничка друштва” фолклорни ансамбли са југоистока Србије обогатиће своје сценске наступе. КУД-ови из градова са југоистока Србије добиће нове ношње, костиме, инструменте, реквизите, уз обезбеђен ангажман кореографа, композитора и других стручних сарадника, како би наставили да негују дух српске традиције и културног наслеђа.

Кампања Зајечарског пива настала је са жељом да се културно-уметничким друштвима ода признање за немерљив допринос у очувању српске културе и обичаја, као и да им се пружи подршка у ширењу традиционалних вредности. Акција је трајала од првог фебруара до трећег априла, а потрошачи Зајечарског су се и овог пута одазвали у великом броју.

Средства прикупљена од продаје биће усмерена ка Савезу културно-уметничких друштава Србије (СКУДС), који ће их, потом, према плану који је раније утврдио, распоредити ка бројним организацијама на југоистоку земље.

„Хвала Зајечарском на томе што се у континуитету труди да очува богато наслеђе наше земље и што брине о традицији. Захваљујући овој помоћи бићемо у прилици да унапредимо активности извођачких ансамбала и да их додатно промовишемо. Фолклор је био и остао везивно ткиво нашег друштва, а очувањем наших игара и песама, чувамо и историју и обичаје од заборава”, рекао је Милорад Лонић, председник Председништва Савеза културно-уметничких друштава Србије.

У име Зајечарског пива, истакнуто је задовољство због могућности да се помогне фолклорним ансамблима којима је то неопходно.

„Веома смо поносни на наше потрошаче који су се и овог пута прикључили акцији и помогли да заједно допринесемо очувању традиције југоистока Србије. Задовољство нам је што ћемо омогућити културно-уметничким друштвима да унапреде свој рад јер су она jедан од стубова очувања нашег наслеђа. Са великим нестрпљењем чекамо да видимо њихове кореографије и наступе”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга компаније „Heineken” Србија.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,849ПратилацаЛајкуј
4,398ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб