PromoUSPEŠNO ZAVRŠENA AKCIJA ZAJEČARSKOG PIVA „Zajedno doprinosimo unapređenju rada kulturno-umetničkih društava i...

USPEŠNO ZAVRŠENA AKCIJA ZAJEČARSKOG PIVA „Zajedno doprinosimo unapređenju rada kulturno-umetničkih društava i očuvanju tradicije jugoistoka Srbije”

Uspešno završena akcija Zaječarskog piva „Zajedno doprinosimo unapređenju rada kulturno-umetničkih društava i očuvanju tradicije jugoistoka Srbije”

Zahvaljujući uspešnoj akciji Zaječarskog piva „Zajedno za kulturno-umetnička društva” folklorni ansambli sa jugoistoka Srbije obogatiće svoje scenske nastupe. KUD-ovi iz gradova sa jugoistoka Srbije dobiće nove nošnje, kostime, instrumente, rekvizite, uz obezbeđen angažman koreografa, kompozitora i drugih stručnih saradnika, kako bi nastavili da neguju duh srpske tradicije i kulturnog nasleđa.

Kampanja Zaječarskog piva nastala je sa željom da se kulturno-umetničkim društvima oda priznanje za nemerljiv doprinos u očuvanju srpske kulture i običaja, kao i da im se pruži podrška u širenju tradicionalnih vrednosti. Akcija je trajala od prvog februara do trećeg aprila, a potrošači Zaječarskog su se i ovog puta odazvali u velikom broju.

Sredstva prikupljena od prodaje biće usmerena ka Savezu kulturno-umetničkih društava Srbije (SKUDS), koji će ih, potom, prema planu koji je ranije utvrdio, rasporediti ka brojnim organizacijama na jugoistoku zemlje.

„Hvala Zaječarskom na tome što se u kontinuitetu trudi da očuva bogato nasleđe naše zemlje i što brine o tradiciji. Zahvaljujući ovoj pomoći bićemo u prilici da unapredimo aktivnosti izvođačkih ansambala i da ih dodatno promovišemo. Folklor je bio i ostao vezivno tkivo našeg društva, a očuvanjem naših igara i pesama, čuvamo i istoriju i običaje od zaborava”, rekao je Milorad Lonić, predsednik Predsedništva Saveza kulturno-umetničkih društava Srbije.

U ime Zaječarskog piva, istaknuto je zadovoljstvo zbog mogućnosti da se pomogne folklornim ansamblima kojima je to neophodno.

„Veoma smo ponosni na naše potrošače koji su se i ovog puta priključili akciji i pomogli da zajedno doprinesemo očuvanju tradicije jugoistoka Srbije. Zadovoljstvo nam je što ćemo omogućiti kulturno-umetničkim društvima da unaprede svoj rad jer su ona jedan od stubova očuvanja našeg nasleđa. Sa velikim nestrpljenjem čekamo da vidimo njihove koreografije i nastupe”, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga kompanije „Heineken” Srbija.

Svi mediji koji preuzmu tekst, fotografije ili video, dužni su da navedu izvor – Timočka (timocka.rs). Ukoliko preuzimaju kompletan tekst i fotografije, veći deo teksta, ili je preneta integralna vest, u obavezi su da navedu izvor i postave link ka toj vesti.

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

Društvene mreže

24,188PratilacaLajkuj
4,184PratilacaZaprati
1,254PratilacaZaprati
222PratilacaBaci sub