ПромоЗајечарско пиво подржава културно-уметничка друштва на југоистоку Србије

Зајечарско пиво подржава културно-уметничка друштва на југоистоку Србије

Зајечарско пиво подржава културно-уметничка друштва на југоистоку Србије

Зајечарско пиво, у сарадњи са Савезом културно-уметничких друштава Србије (СКУДС), пружиће подршку извођачким ансамблима са југоистока наше земље, како би наставили да спроводе бројне активности у циљу очувања српске традиције и наслеђа.

Нова акција Зајечарског пива настала је из жеље да се културно-уметничким друштвима ода признање за велики допринос у неговању српске културе и обичаја, као и да им се пружи подршка у ширењу традиционалних вредности нашег народа на нове генерације. На задовољство чланова и особља културно-уметничких друштава, као и поштовалаца фолклора, биће обезбеђене нове ношње, костими, инструменти и реквизити, као и ангажман кореографа, композитора и других стручних сарадника, са којима ће се радити на унапређењу сценског наступа и изради нових кореографија. Тиме ће кроз кампању „Заједно за културно-уметничка друштва”, која ће трајати од првог фебруара до трећег априла ове године, Зајечарско пиво, заједно са својим потрошачима, помоћи да се побољшају садржаји и функционисање друштава.

„Захваљујемо Зајечарском што искрено и предано води рачуна о организацијама које чувају традицију нашег народа. Као неко ко је цео живот посветио фолклору, увек се радујем акцијама које промовишу наше нематеријално наслеђе и приближавају га савременим генерацијама. Верујем да ће ова помоћ допринети да се унапреде услови у којима културно-уметничка друштва раде, и да ће се наставити популаризација наших народних игара. КУД-ови су места окупљања, радости и осмеха, и улагањем у њих улажемо у дух нашег народа”, истиче Милорад Лонић, председник Председништва Савеза културно уметничких друштава Србије.

Из компаније „Heineken” Србија истичу утицај који културно-уметничка друштва имају на неговање и ширење вредности нашег народа.

„Културно-уметничка друштва својим наступима већ деценијама указују на важност очувања традиције и богатог наслеђа Србије. Изводећи народна кола и песме, од којих су неке старе и преко стотину година, ова удружења уче бројне генерације о нашој култури и обичајима. Самим тим, задовољство нам је што смо у прилици да помогнемо да друштва са југоистока Србије набаве велики део оног што им је неопходно како би унапредили кореографије и сценске наступе. Уверени смо да ће се наши потрошачи и овог пута одазвати у великом броју и подржати акцију, баш као што су то чинили и у свим ранијим настојањима Зајечарског пива да допринесе очувању културног наслеђа широм Србије”, изјавила је Тамара Пајевић, директорка маркетинга компаније „Heineken” Србија.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,846ПратилацаЛајкуј
4,399ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб