ВестиОдржана седница Штаба за ванредне ситуације града Зајечара – донете нове наредбе...

Одржана седница Штаба за ванредне ситуације града Зајечара – донете нове наредбе и мере

Седница Штаба за ванредне ситуације града Зајечара

Данас је у великој сали скупштине града Зајечара одржана седница Штаба за ванредне ситуације града Зајечара.

На данашњем заседању Штаба за ванредне ситуације града Зајечара, у складу са одлукама Владе Републике Србије донесене су следеће наредбе и мере:

• НАРЕЂУЈЕ СЕ јавном превознику на територији града Зајечара, „Николић Превоз” Д.О.О. Самариновац (у даљем тексту: јавни превозник), да у потпуности обустави градски и приградски превоз путника почев од 21.03.2020. године и изврши дезинфекцију објекта и перона аутобуске станице у улици Хајдук Вељковој у Зајечару.

​Забрана из тачке 1. не односи се на превоз радника на основу уговора о посебном линијском превозу, као и на послодавце који сами врше превоз својих запослених, те им у складу са Уредбом о мерама за време ванредног стања нису потребне посебне дозволе. Хигијенске мере и мере дезинфекције возила и коришћења заштитних маски и рукавица и даље остају на снази у складу са претходном наредбом Штаба за ванредне ситуације.

• ЗАБРАЊУЈЕ СЕ обављање такси превоза у време трајања забране кретања грађана.

• НАРЕЂУЈЕ СЕ угоститељским објектима (ресторани, кафићи, барови, локали брзе хране, киосци који врше услуге продаје хране и други угоститељски објекти) и тржним центрима да престану са радом почев од 21.03.2020. године у 20:00 часова.

Из наредбе се изузимају здравствене ординације, стоматолошке амбуланте и остали здравствени субјекти (лабораторије, ординације, поликлинике, апотеке и сл.) који послују у овим објектима.

Радње за производњу брзе хране могу исту производити и достављати на кућне адресе уз поштовање свих мера хигијенске заштите, а достављачи морају носити заштитне маске и рукавице (које након сваке испоруке морају дезинфиковати);

• НАРЕЂУЈЕ СЕ управницима стамбених заједница (зграда) да у року од 48 сати изврше дезинфекцију јавних простора у зградама (заједничких просторија, ходника и гелендера) у сарадњи са ЗЗЈЗ „Тимок” Зајечар, а уз помоћ агенција за одржавање хигијене стамбених заједница са којима су склопили уговоре.

Контролу наредби штаба за ванредне ситуације града Зајечара вршиће комунална милиција, полиција, надлежне испекцијске службе и припрадници војске на задатку контроле мера ванредног стања.

Утврђене мере овом Наредбом примењују се одмах након усвајања на седници Штаба за ванредне ситуације града Зајечара.

Такође, на седници је одлучено да ће се у циљу набавке пакета основних животних намирница и хигијенских средстава, која ће се делити угроженим лицима на територији града Зајечара, користити средства која су предвиђена за ове намене, као и средства сталне буџетске резерве града Зајечара. Процену лица која испуњавају услове за добијање пакета вршиће стручно оперативни тим који чине:

  1. Сунчица Лалић Стојановић, помоћник градоначелника за буџет и финансије,
  2. Саша Матијевић, помоћник градоначелника за пројекте,
  3. Владан Марковић, секретар Црвеног крста Зајечар,
  4. Ненад Динуловић, в.д. директора Центра за социјални рад „Зајечар” и
  5. Братислав Станић, запосленик у Градској управи Зајечар.

Целокупна дистрибуција пакета вршиће се преко заједничког кол центра Града Зајечара и Црвеног крста Зајечар.

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,801ПратилацаЛајкуј
4,396ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб