Timočka KrajinaBoljevacViše od dva miliona ljudi videlo turističku kampanju istočne Srbije

Više od dva miliona ljudi videlo turističku kampanju istočne Srbije

RARIS: Kampanja „Visit East Serbia”

RARIS je nedavno pokrenuo kampanju za promovisanje turističke destinacije istočne Srbije u saradnji sa turističkim organizacijama Sokobanje, Zaječara, Knjaževca i Boljevca.

Cilj ove kampanje je da promoviše istočnu Srbiju kao atraktivno, bezbedno i poželjno mesto za odmor tokom letnje sezone 2020.

Kampanja se odvija samo korišćenjem onlajn alata: Google Ads, Facebook i Instagram, preko regionalne turističke platforme „Visit East Serbia” i stranica lokalnih turističkih organizacija.

Tokom prve 3 nedelje ovu kampanju je videlo više od 2,1 miliona ljudi.

Na Facebook stranici „Visit East Serbia” je objavljeno 19 postova koje je videlo 1.984.600 ljudi, uz 186.000 interakcija sa više od 26.000 lajkova i 13.000 komentara i 11.000 deljenja.

Na Instagram nalogu je kampanju je videlo više od 58.000 ljudi, a na Google-u je kampanju videlo više od 64.000 ljudi.

Tokom prve tri nedelje je kroz kampanju podeljeno 12 besplatnih vikenda koje su obezbedile Turističke organizacije, a poklonili smeštajni objekti.

Fokus kampanje je u prvom delu bio na Sokobanji, a u narednom periodu će biti na Staroj planini i Knjaževcu; Rtnju i Boljevcu; „Feliks Romulijani” i Zaječaru.

Svi mediji koji preuzmu tekst, fotografije ili video, dužni su da navedu izvor – Timočka (timocka.rs). Ukoliko preuzimaju kompletan tekst i fotografije, veći deo teksta, ili je preneta integralna vest, u obavezi su da navedu izvor i postave link ka toj vesti.

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

POSTAVI ODGOVOR

molimo unesite svoj komentar!
ovde unesite svoje ime

Društvene mreže

24,195PratilacaLajkuj
4,189PratilacaZaprati
1,251PratilacaZaprati
222PratilacaBaci sub