ВестиAdobe и Twitter дизајнирају систем који би требало да штити ауторска права

Adobe и Twitter дизајнирају систем који би требало да штити ауторска права

Заштита ауторских права
Фото: Shutterstock, илустрација

„Content Authenticity” иницијатива представља нови систем који су недавно најавили Adobe, Twitter и дневни лист „The New York Times”, а циљ јој је да фотографијама и другим креативним садржајима додаје потписе аутора који неће моћи лако да се уклоне.

Ауторска права су проблем од када постоје аутори, а нова алатка би могла да га ублажи, будући да је замишљена тако да бележи ко је креирао неки садржај, и ко га је све мењао, те да након тога пружи приступ тим подацима, а како би свако могао да утврди од кога је садржај потекао. Adobe је нови систем описао као начин да се утврди аутентичност онлајн садржаја, док је „The New York Times” истакао да би овакво решење могло да утиче на спречавање ширења дезинформација и лажних вести.

Још увек није познато када ће систем постати доступан, а када се то догоди очекује се да утиче на смањење броја фотографија и стрипова који интернетом круже без потписа аутора.

 

Извор: pcpress.rs

Сви медији који преузму текст, фотографије или видео, дужни су да наведу извор – Тимочка (timocka.rs). Уколико преузимају комплетан текст и фотографије, већи део текста, или је пренета интегрална вест, у обавези су да наведу извор и поставе линк ка тој вести.

Društvene mreže

24,863ПратилацаЛајкуј
4,496ПратилацаЗапрати
1,264ПратилацаЗапрати
222ПратилацаБаци суб