VestiPrivrednici i marketing: Zašto vam je potreban veb-sajt?

Privrednici i marketing: Zašto vam je potreban veb-sajt?

Laptop, pravljenje vebsajta
Foto: Pixabay, ilustracija

Privrednicima koji su započeli svoje poslovanje u eri pre interneta uglavnom je veoma teško da uhvate korak sa savremenim načinima komunikacije i prodaje. Ako ste i vi u ovoj grupi, vrlo dobro znate da nije ni malo jednostavno usvojiti komplikovane marketing metode i trendove i svoj biznis prilagoditi digitalnom svetu.

Ipak, to ne znači da treba da potpuno odustanete i propustite šansu za povećanjem zarade i dobijanjem novih klijenata putem interneta. Naprotiv, treba da se informišete i saznate što je moguće više o digitalnom marketingu, kako biste dobili sve benefite koje on sa sobom nosi.

Stoga vam predlažemo da već sada počnete, čitajući ovaj tekst, jer ćete u njemu saznati sve o tome zašto vam je potreban veb-sajt i šta ćete njegovim pokretanjem dobiti.

Privlačite nove generacije potrošača

Vreme je da počnete da razmišljate o budućnosti svog biznisa i da svojoj maloj prodavnici u uglu grada, cenjenom frizerskom salonu ili poznatom butiku najzad napravite sopstveni veb-sajt. Razlog za to su nove generacije potrošača koje tek dolaze i koje su potpuno navikle na savremene načine komunikacije i internet kupovinu.

Naime, mladi ljudi retko kada čitaju novine i proveravaju oglase, a sve što im ikada zatreba od proizvoda ili usluga prvo potraže na pretraživaču. Jednostavno, u samo nekoliko poteza ukucaju na Google-u: „prodaja automobila, nadogradnja noktiju, smeštaj na Staroj Planini“ i sl, i pronađu ono što žele da nabave.

Čak i ako se desi da se dvoume i ne obave kupovinu do kraja, oni se temeljno preko interneta informišu o cenama, uslovima plaćanja, kao i o kvalitetu stvari koje nameravaju da pazare. Dakle, ako želite da nastavite da uspešno poslujete, morate se približiti milenijalcima i generaciji alfa!

Pored toga, vodite se njihovim primerom – ako ne znate kako da napravite samostalno sajt, u Google pretrazi ukucajte: Kako pokrenuti veb-sajt? Kako napraviti sajt tutorijal ili Izrada sajtova Beograd, i saznajte kako to da učinite sami, ili pronađite ljude koji mogu da izrade sajt umesto vas.

Devojka kuca na laptopu
Foto: Pixabay, ilustracija

Doprećete do većeg broja ljudi

Ako ste u komercijali već dugo, znate koliko je bilo teško u prošlosti raširiti vest o promeni lokacije vašeg objekta, primamljivoj akciji ili potpuno novom proizvodu koje imate. Tada je, uz mnogo muke bilo izuzetno zahtevno informisati i zainteresovati ljude da posete vašu prodavnicu i potroše novac kod vas.

Sada je sve drugačije. Uz postojanje interneta, adekvatnog sajta, društvenih mreža, Google reklama, svako u tili čas može da dopre do velikog broja ljudi i za samo nekoliko minuta dosegne hiljade novih potrošača.

Poboljšaćete komunikaciju sa svojim mušterijama

Ono što je nekada bila knjiga utisaka, sada su to internet, društvene mreže i vaš sajt!

Budite uvereni, ukoliko poslujete kako treba, zadovoljni kupci neće se libiti da vam pošalju mejl zahvalnicu, preporuče vas svojim sajber prijateljima na Facebook-u ili Twitter-u ili ostave recenziju na Google My Business profilu vaše kompanije.

Isto tako, ukoliko ih izneverite i ne ispunite očekivanja koja imaju, sigurno će i negativnu kritiku i lošu recenziju (koja može da vas jako skupo košta) bez problema napisati i „okačiti“ na nekoj od pomenutih platformi.

Zbog svega ovoga trebate pokrenuti svoj sajt, pratiti pozitivne i negativne utiske koje imaju vaši korisnici i pokušati da na osnovu njih maksimalno korigujete, prilagodite i ispravite greške u vašem poslovanju.

Privrednici, laptop
Foto: Pixabay, ilustracija

Daćete kredibilitet svom radu i biznisu

Internet sajt je zapravo jedan ogroman informativni flajer u digitalnom obliku o vašem biznisu! Na njemu, pored osnovnih informacija, poput broja telefona, mejl adrese i lokacije vašeg malog preduzeća, treba da stoje sva postignuća, pozitivni utisci klijenata, priznanja i uspesi koje je vaš rad ostvario tokom svih godina poslovanja.

Sve će ovo, uz dobar logo i pravilan brending, dati ozbiljan kredibilitet vašem biznisu. To će doprineti stvaranju poverenja i garantovati sigurnost potencijalnim klijentima da ste dovoljno stručni, profesionalni i odgovorni. Kao i da će baš vaš proizvod ili usluga rešiti određene probleme sa kojima se suočavaju, i tako zadovoljiti njihova očekivanja i potrebe koje imaju.

Jednostavnom pretragom na internetu – Kako napraviti sajt u nekoliko koraka ili Izrada web sajtova, za tili čas ćete pronaći način kako da vi ili stručnjaci umesto vas, jednostavno, brzo i lako otvore veb-sajt vašem biznisu i pridobiju sve prednosti navedene u tekstu.

Svi mediji koji preuzmu tekst, fotografije ili video, dužni su da navedu izvor – Timočka (timocka.rs). Ukoliko preuzimaju kompletan tekst i fotografije, veći deo teksta, ili je preneta integralna vest, u obavezi su da navedu izvor i postave link ka toj vesti.

Pretplatite se
Obavesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
Pretplatite se
Obavesti o
guest
0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Društvene mreže

24,106PratilacaLajkuj
4,157PratilacaZaprati
1,246PratilacaZaprati
222PratilacaBaci sub
0
Voleli bismo da čujemo Vaše mišljenje, ostavite komentarx